26 oktober 2011






Bilden tagen i Kaxås i sommras =)

Blev klar med alla luckor i köket idag och halva kaklet =)
Imorgon blir de upp 8 och äta frukost och hoppa in i duschen och sen göra sig klar till arbetsförmedlingen klockan 10 =) ska prata om vad jag vill jobba med mm och sen till banken och sen hämta nyckeln till nya lägenheten =) sen hämta Coco "Cornelia" och åka in till stan och leta maskeradkläder till festen på Lördag =) sen hem och börja flytta lite grejor =)

På fredag får jag se om de blir att flytta lite saker om jag får någon hjälp mamma kan ej då hon har dialys så vi får se =) men på lördag på dan flyttas allt till nya lägenheten sen blir de att äta något och klä ut sig =)

Blir nog jobbigt att städa ur lägenheten sen på söndag men jag har ju hjälp som tyr var =)

Nu ska jag lägga mig Godnatt


KOMMENTERA OM VAD NI VILL ATT JAG SKA SKRIVA OM MM =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)