15 oktober 2011

Begravning

Sov Gott Farmor



Farmors begravning var igår. Jätte fint men jobbigt..
Prästen pratade om att Farmor älskade att sticka sockar till oss alla och om dom gick sönder ville hon laga dom och man fick inte slänga dom.. De tyckte jag var så himla fint och att han berätta att hon flyttade till Kävåsen när hon var 15år från Kall och att hon gifte sig med Farfar "Haldor" och att hon började jobba med korna i flera år =)

Dom som var på begravningen var: Pappa, Farbror Bosse, Farbror Stig, Faster Agneta, Kusin Linda,Kusin Helen, Kusin Monica, Kusin Anita + Barn Anton o Tove och Sambo Peter.
Lilly, Signe, Jenny, Liselott + Barn Izabelle o Ricky
Lajla, Ingeborg "Farmors syster på 101år. Pigg och klar i huvudet<2
Signes barn och många fler..


Kan säga att de var skönt att ha Monica och Anita vid mig då jag tyckte de var så himla jobbigt igår.. Började efter klockorna ringde och kramade om Monicas arm sen lugnade jag ner mig och hörde på vad fint prästen pratade om Farmor.. Sen innan vi skulle gå fram och säga hejdå och lämna en ros började jag igen =( och sen var jag lugn hela tiden föräns då vi gick ut då pappa kramade om mig och frågade om de går bra då började jag en stund efteråt då kom Anita ut från kyrkan och kramade om mig och vi gick undan sen efter en stund gick Anita och jag in i kyrkan igen och tog lite bilder och sa Hejdå då jag inte kunde prata förut...



Saknar dig farmor så enormt mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)