24 september 2011

Sitter och funderar ganska mycket idag fick veta igår att min farmor är dålig och somnar nog in snart =( har sovit dåligt i natt men är ändå pigg och lite glad till bröllopet =)

Idag var farmor piggare i morse men ni för ca 1 timme sen fick jag ett sms av pappa och att hon blivit sämre och att hon får smärtstillande så hon slipper ha ont... Hon kommer nog inte leva så länge till =( men hon kommer då sen till farfar som jag vet att hon saknar så de känns bra så kan hon vara med mormor också och Fobben min första häst som hon älskade kommer jag ihåg och så kan hon vara med alla sina älskade kosor som hon har pratat om =)

Nä nu ska jag gå och byta om och göra mig klar för att åka till hammerdal på bröllop =) och ska försöka vara glad och inte tänka så mycket på farmor utan på lena och thomas =)


Skriver kanske imorgon hur fina dom var och hur kul va haft mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)