28 september 2011

Saknar Dig


Hade de jätte jobbigt igår hela dan =( tog grina flera gångare och kunde knappt andas.. Jag var berädd på de här och ändå vart de så himla jobbigt. Åkte till mamma efter stallet igår och var på lite bättre humör men ändå så var jag på väg att grina åter igen men hållde mig nästan. Grät lite när hon pratade i mobilen och sa massa fint om dig om att du nog sitter och fiskar med farfar och har med dig kaffe och nybakade bullar och de tror jag med att du gör men tror mer på att du har varit och hälsat på oss alla. Jag kände i går morse vid halv 6 att någon smekte mig på kinden 2 gånger och jag tror de var du som ville visa att du har de bra och finns hos oss fortfarande..
Jag hoppas du har de bra nu men jag kommer sakna dig och de kommer kännas konstigt att inte kunna åka och hälsa på dig längre hemma hos dig och få fika... Du är saknad Älskar Dig









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)