20 september 2011

Ridpasset igår stan idag

Igår red jag på plan i regnet men de var mysigt med =) De gick riktigt bra att rida igår han var lugn och lyssna jätte bra han t om bärde sig mer an vad han gjorde i förrgår =) duktig kille.. KLara var med också och red på sin ponny Nelson.

De var lite halt på plan men kunde trava lite gran men på vissa ställen var de för halt att trava.. red ca 20 min på plan sen red vi hem så vi var borta nästan 1 timme =) Imorgon blir de att rida ut med Coco =)


Idag på stan hittade jag smycken till kläningen jag ska ha på min systers bröllop på lördag och strumpbyxor =) Hittade en massa saker mer än vad jag skulle ha.. Handlade också lite mat med =)

Nu ikväll var jag till stallet och tog in Flygarn och fick borsta han för han var lerig hela han sen fick han kvällsfodret och täcke på sen fick han komma ut igen och gud vad han busa i hagen =) haha synd att de var så mörkt annars hade jag filmat eller tagit kort på han =) Blir nu sängen snart tror jag då jag har så ont i huvudet =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)