10 september 2011

Lördag

Jaga de är redan Lördag jag som hade Onsdag nyss..
Jag har nu insätt hur mycket jag saknar att vara i stallet varje dag och mysa med hästen och mocka och allt sånt som man gör i stallet..
Har försökt få tag på Klara idag men hon har ej mobilen på den skitungen tänkte kolla om hon och jag skulle ta ett ridpass på plan på Nelson och busa lite och kanske hoppa lite med =) men om hon inte svarar till imorgon så går jag till henne och knackar på och ser om hon är hemma =)

Jo det är jag och Jack på bilden. En D-ponny tror jag han var. En underbar pojk som var helmysig att rida och vara på marken med.. Älskar den här hästen och så klart Nelson och Vettan och Pållan..

Idag har också jag inte kunnat gjort så mycket då min dumma rygg värker så himla mycket har inte hjälpt så mycket med alvedon.. Kanske är bäst att ta kontakt med min sjukgymnast snart =( gillar inte att gå till han eller till doktorn med min rygg=( Dom trycker tillbaka bäckenet och några koter i ryggraden om dom ligger fel och de gör så himla ont och är sen öm i några dagar =(
Hatar Min Rygg och mina knän =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)