7 september 2011

Igår

Mammas dag bestod av att hon jobba men efter jobbet åkte hon och jag och kollade efter någon jacka till henne och sen åkte vi och köpte go mat som bestog av Pissa sen åkte vi hem och började åt sen ringde mammas ena faster och fråga om hon såg någon överastning vid dörren som vi inte gjorde sen sa hon att hon var i stan och då tog vi bilen ock åkte och hemtade henne nere på stan sen kom vi hem och de blev en massa prat..

Jag har då inte träffat henne sen bröllopet då jag var brudnäbb då var jag mellan 4-5år gammal och de var på Öland. Tänk er Öland dit vill ju jag på semester =)
Sen vid 23.00 så gick vi och la oss men jag somnade inte förän vid 12 halv 1 kanske.. Vaknade 9.10 av att de var frukost sen satt vi åter igen och pratade en massa sen sa vi att vi skulle ut och åka lite och äta lunch någonstans som vart på Arctura vid skidstatium och de var högt upp men de gick med min höjdredsla och go mat var de med =) sen sa vi att vi åker på Jamtli och kollar och de blev de.. Har inte gått inne på Jamtli på jätte länge. Mysigt var de =) och blev fika med på Jamtli som var super gott som vanligt sen till tåget och sen åkte jag till Tanne

På Tanne kollade jag på Klara som skulle rida på en mysig och fin ponny =) Dom hade hoppning men jag tyckte de var en tråkigt hopplektion då de bara var ett hinder =( Men jag och klara ska iväg och rida på söta och underbara Nelson och hoppa lite med han och busa så klart i allefall jag hihi

Nu blev de ett långt inlägg men nu säger jag godnatt då jag ska upp tidigt och ska läsa lite ur min bok jag läser nu =) Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)