1 september 2011

HM

Har varit lite med Coco och åkt lite Moppe och nu har jag nyss ätit Kyckling och potatissallad och sallad till de =) Gott vet du.. Jag Älskar de
Sen ska jag iväg och träna med Coco ska bli kul ock skönt att träna lite =)

Sitter också nu och lyssnar på tAKiDAs nya skiva The Burning Heart hur bra som helst..
Har inte gjort så mycket idag bara kollat på tv och vilat då jag haft så ont i huvudet men nu är den mycket bättre =) Jag måste också köpa nya batterier till min kamera som där snart =)
Är så nöjd med min kamera och den funkar super bra och blir fina bilder =)

Tagit en massa kort på Kara och Coco när dom rider sina underbara hästar och dom har tagit kort på mig..
Snart blir de Bröllop med=) Jag går fortfarande och tänker på vad jag ska ha på mig då men har kanske en aning på vad jag ska ha.. har ju ganska många kläningar som jag kan välja mellan eller om jag hittar någon annan som är snyggare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)