30 september 2011

Fredag

Idag har jag jobbat 8.45-17.00 de gick bara bra men hade son värk i huvudet och på slutet i ryggen =( men de gick bra än då tog mig en massage i massagestolen och de var jätte skönt satt 1 timme =) Barna var snälla idag och var busiga =)

Sen gick jag till stallet och tog av Flygarn täcket sen gick jag in till stallet och tog fram mitt fika jag hade med mig och åt de sen gick jag och tog in han för ett dressyr pass på IP.. Kom till mig i hagen go häst och vile gosa lite sen gick vi in.. han var lite lerig så de var bara att borsta sen på med alla saker och gick en liten sväng runt gården innan jag satte upp prata också lite med kikki. Sen red jag iväg med Klara till IP och red lite Dressyr.. Han bråkade ganska mycket ville inte ruktigt gå i form ville mest ta bettet och gå där han ville gå men han gav sig efter en stund.. Sen fick han brassa på doch i bara trav då han har lite svårt att gå i galopp och de älskade han han bara frusta och ville springa mer så då gjorde vi de sen var han jätte lugn hela vägen hem utan på gården innan jag skulle hoppa av då vart han livrädd för lite plast som han har sätt förut och min ena knä åker lite på sidan och de gjorde lite ont men de gick bra =) Coco som var så himla snäll kom och hämtade mig med sin gula moppe =)

Tror de blir att lägga sig nu tror jag är ganska trött ska kolla först ifall de är någon bra film på tv först =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)