16 juli 2011

Red

Har varit i Kaxås i några dagar och haft skoj.. Myst med katter och hundar och hästar och fottat en massa när Céline red m.m.
Var också iväg i Torsdags och red på Zebb hos Alex och Céline red Fölisen.. Allt gick kanon bra. Zebb busade inget med mig som jag tyckte var skönt då jag red barbacka men han var mysig att rida. För Céline gick det också bra. Hon och Alex rejsade på ängen och det gick undan men det såg riktigt kul ut.. Kickan tyckte det var ricktigt kul för hon ville bara springa fortare och fortare.. Vi red runt så vi red först förbi ridskolan och sen skolan i Änge sen efter vägen till Gölekläppen =) Hen helt underbar ridtur och det ska vi göra om någon dag =)

Imorgon kommer Fanta en D-ponny som ska vara hos mig en vecka kanske lite längre.. Det ska bli kul.. då blir det mycket markarbeten och longskering m.m. Det ska också bli kul att ha något att göra på dagarna =)

Ska också till Lena min syster i veckan det ska bli kul de med och få träffa henne och Theo och Ella och så klart lenas sambo Thomas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)