3 juli 2011

Hemma

Hemma från min lilla resa på en vecka ca först var jag till Emmy i hudik i några dagar sen åkte jag vidare till bollnäs till Anders och Bettan i några dagar sen till söderhamn och åka med y-bussen till stockholm och åkte båt som heter Birka paradis sen var vi hos mammas faster till igår Fredag.

Nu skriver jag lite om vad jag gjorde hos alla =)

Emmy i Hudik: Kom dit med bussen sen åkte jag hem till henne och var där till hon slutade sen åkte vi ner till stan och handlade lite sen åkte vi till sundsvall till Emmys kille och kom hem vid 2 på natten så vi var ganska trötta. sen på midsommar så bestämde vi oss först att äta gått och mysa vid tven och kolla på film men vi drog iväg till hennes vän Emilia tror jag hon heter och var där och fira midsommar kom hem halv 2.. sen på lördagen gjorde vi inte så mycket jo Emmy åkte till killen i sundsvall och jag åkte till Bollnäs..

Anders & Bettan: Kom dit vid 10 på kvällen så det vart mycket prat och en promenad till macken vid ica och sen hem igen sen satt jag och bettan och pratade en massa och jag somnade 6 på söndags morgonen =) vaknade vid 12 tror jag. vart ett prat då med och var ute lite.. på måndagen så åkte Bettan till Emiri eller hur hon stavas Bettan och Anders söta unge =) och jag och anders gick ner till stan och köpte en glass i värmen och gott var de sen gick jag en stund själv då anders skulle på möte sen kom bettan ner och vi gick lite och mötte anders sen träffade jag på Henke och det var roligt att träffa han igen men det vart bara en liten stund men ska träffa han fler gånger. sen gick på på ica och sen tog jag och bettan bussen till Framnäs och sen pratade vi en massa och så kom det en vän till dom och skulle tatuera anders =) jag somnade strex efter 12 åkte till stockholm på tisdag vid 11.15 från söderhamn..


Nu skriver jag mer imorgon om vad jag gjorde i stockholm m.m. ska gå och lägga mig nu börjar bli ganska trött och hostar som en tok hela tiden...
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)