17 april 2011

Helg

Igår var jag iväg och tränade en stund sen hem och gjorde mig iordning för en tur till stan med Tina och hennes lillebror Simon och åkte först till mamma och lämna en sak sen åkte vi ner på stan och skulle på bio =) Vi gick på Rambo som hon i kassan sa att den är hemsk för barn ändå är den från 7år men jag och tina sa efter filmen att den kan inte vara från 7år högst 10-11år.. Sen åkte vi till krokom för jag hade glömt att lämna en film jag hade lånat på Ica så jag sprang upp för alla trappor och hämtade filmen i lägenheten sen tog jag hissen ner och åkte på Ica och lämnade filmen sen åkte vi till Offerdal till tina och vi började göra midda som blev pannkaka som jag gjorde för första gången och dom vart jätte bra och de vart Grädda och sylt till =)
Sen vi ut en sväng och busa lite med Simon sen så visade Tina mig Fin bilarna allaså Raggarbilar. Dom var sjukt snygga. Tänk att åka i en sån på sommaren =)


Jag vet ju som sakt inte så mycket vad jag ska skriva om så ni som läser kommentera och skriv lite tips om vad jag kan skriva om =) =) =) Då blir jag glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)