15 mars 2011

Saknar

Nu har det snart gått en hel månad från då Troy åkte från mig och jag har inte fått vetat än om den här tjejen som tog han ska köpa han eller hur de blev.. Men men jag saknar alla ridturer med han och Ja jag saknar alla hans bockningar och bråk och när han var som underbarast.. Känns tomt också att inte åka till stallet varje dag och möta upp en kille i hagen som ropar efter en varje gång man kommer och ibland kommer springandes till öppningen och står där tills jag hämtar han..
Det saknar jag som mest av allt och bus turerna jag och Coco tog i somras i skogen då gick de undan och massa bus då som Troy hittade på

Imorgon ska jag i allefall till stallet och rida Ponnyn Nelson med Coco och hennes underbara Pållan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)