1 mars 2011

1 Mars


Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. Men har inte kommit på vad jag ska skriva för något.. Lite svårt nu att skriva om något när jag inte har Troy kvar som nu har varit borta från mig i 1 vecka och 2dagar. Och jag saknar han enormt mycket men de är ju inte så konstigt... Imorgon ska jag i allefall iväg och Rida och det ska bli kul hoppas på så här bra väder som de är idag och att mitt huvud slutar göra ont och min mage värker med....
Jag ska i allefall försöka göra om min blogg lite tror jag för att ha något att göra och ska försöka få till så jag kan ha mellanrum när jag skriver något annat men det hamnar tätt in på allt annat jag skrivit m.m. Ni som läser min blogg kan ju ge förslag på vad jag kan skriva om nu när jag inte rider Troy längre.. Jo Vettan mår bara bra och hon trivs i lit hos Malin. Jag ska ta och åka dit någon helg eller dag och mysa med henne och ta en promenad tror jag.. Och så har jag funderat på om jag inte hittar någon som vill ha henne till sommaren ska jag leta ett bete och ta hem henne och ta promenader och mysa och köra lite NH m.m. och busa på plan och försöka hitta
någon efter sommaren =) Här kommer en söt bild på Vettan som jag fick av Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)