23 februari 2011

Dag 1


Dag 1 - Presentera dig och din häst

Mitt Namn är då Malin Anna Linnéa Andersson och jag är då 22år men den 24 Mars blir jag 23år.. Gud vad gammal jag känner mig... Jag älskar att vara i stallet och mysa och rida i finväder och bada med hästen och ta med kameran och ta
lite kort... Jag Jobbar inom Pedagogpoolen här i Krokom där jag nu bor sen 1 år tillbaka. Och då jobbar jag på olika dagis som vikarie och det gillar jag.. Det är riktigt kul att jobba med barn och leka hela dagarna...


Min häst heter Sjungarvett och kallas för Vettan eller Tjejen. Hon är en gammal travare efter Troll Jahn och Sjungartösa.Vettan har en son som heter Longslong och han blir lite körd vad jag vet och blir riden.. Jag har nu haft vettan i 5år och ägt henne i 4.. Vettan är nu 17år gammal och hon går som sällskapshäst för hennes rygg klarar inte av att bli riden... Hon står nu i Lit hos Malin som har Bäckahästar och hon värkar trivas där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)