21 februari 2011

21 Februari

Gillar den här bilden på mig på studenten när jag sjunger =)
Idag har jag städat och gått med nyckeln till dagiset jag jobbade på i fredags då jag hade stängning. Sen hem och fortsatte att städa.. Sen ätit lunch och sen gick jag iväg och träna på Fristilen. Först började jag med att gå på gåbandet i ca20 minuter det var skönt sen var jag med på Easylinepass och det var riktigt kul men gud vad jobbigt de var men det var hur kul som helst... På Onsdag blir det att träna igen längtar... Jag har aldrig tyckt om att gymma men nu var det riktigt kul faktist... Nu ska jag gå och laga lite midda... Känner redan att jag börjar bli trött så jag kommer nog somna tidigt... Hoppas på jobb imorgon då.. Jag kommer nog ha ganska mycket träningsvärk imorgon men men det får jag vara nöjd med efter idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)