8 januari 2011

8 Januari

Idag har jag haft ut släpp av hästarna.. det är ju bara 2 så det gick fort.. La på dom täcket för det var 22 minus ute sen släppte jag ut Troy först busade lite när han väl kom till hagen sen tog jag ut Evita och hon går ut själv.. Hon hade lite brottomt och sprang ut och busade lite i hagen sen gick dom och åt på höbalen dom har i deras hage.. Dom går i en varsin hage... Det ska bli tråkigt att han ska åka och att jag inte kan ha kvar han men jag måste lämna tillbaka han =( det kommer bli tomt utan en häst att sköta varje dag men men jag jobbar ju nästan varje dag så... Ska ju börja träna snart också och det känns skönt men tråkigt att vara själv =( men jag hittar säkert någon som jag blir vän med som jag kan träna tillsammans med =)
Imorgon ska jag till stallet vid 11 och fixa och dona sen rida barbacka tror jag eller om jag tar sadeln och hackamor för han funkar så bra med hackamor måste också linda hans ben för han är så klantig av sig.. Haha Jag skriver imorgon hur ridturen gick kanske blir någon trav får se hur mina knän är =) Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)