4 januari 2011

4 Januari

Jaha idag har jag vilat är ganska trött idag.. Sen åkte jag med Sara till henne och sen gick jag till stallet och mockade sen tog jag in Troy och gjorde iordning han för en kort ridtur.. Tog på han barbacka gjorden och träns med hackamor och red sen en stund på planen i jupsnön sen tog jag min korta runda på 10min i skritt och han var jätte duktig men spänd för allt men lugn ändå =) Ska nog rida imorgon också måste passa på nu när jag är ledig och rida och gosa så mycket som möjligt innan han åker men vet inte än när han åker =(
Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och kollar på Las Vegas på 5an sen ska jag fixa midda sen plocka lite och diska...

Fick iallefall en tvätt tid på onsdag skönt.. sen ska jag föröka tvätta så mycket som möjligt och boka fler tider...

På Måndag blir det nog jobba hoppas jag i allefall måste få ihop pengar till en ny mobil som jag behöver för min håller på att gå sönder =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)