3 januari 2011

3 Januari


Idag har jag varit hos doktorn mid mina onda knän. Och han trodde att jag har en överansträngning eller så har knäna fått sig en smäll när jag halkade.. Ska vila med att gå promenader och inte gå så mycket ska helt änkelt ta det lugnt. Sen när jag kom hem så vilade jag lite sen nu har jag varit i stallet och fixat och doat. Blev ingen ridning för om jag ska ta det lugnt i några dagar. Tog lite bilder idag med på troy men lägger upp dom senare. Skriver från min mobil nu:) senare ska jag laga mig lite mat tror det blir paj. Sen blir det nog film och vila. Imorgon ska jag kolla efter en tvätt tid hoppas det finns en behöver värkligen tvätta nu. Och jag är nog ledig en vecka till sen är det bara att hoppas att jag får jobba behöver pengar till en ny mobil för min börjar gå sönder men jag har ju haft det i över 2 år nu och det är ovanligt för mig men gillar den här mobilen ganska mycket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)