18 januari 2011

18 Januari

Idag har jag varit jätte trött hela dagen.. Har jobbat idag från 7.30-16.00 och det har varit full rulle hela dan.. så där vi lunch när man kunde slappna av lite så kände jag mig jätte klen och fick jätte ont i huvudet så då fick jag rest efter jag la småbarna då somnade jag i soffan och som 30min och det var riktigt skönt sen skulle jag klä på mig och gå ut och vara ute till mellis och då vart jag mycket piggare och det var ju skönt... Sen när jag slutade gick jag hem och fixa soppa till midda sen tog jag bussen till stallet och bytte om och tog in Troy och gjorde i ordning han för en ridtur med Sara.. Vi tog oss en skritt tur på ca 30min... Det gick kanon bra och han var lite spänd men det var ju så mörkt ute också så... det var en underbar ridtur. Jag tog in hästarna också efter ridturen....
Nä nu ska jag lägga mig och sova är jätte trött... Imorgon kommer alex och ska träffa Troy =)

2 kommentarer:

  1. Sv: Okej :)
    Jag har stukat foten en gång, när Mai Brit landade på den x)
    Vad har du för häst?

    SvaraRadera
  2. ok.. jag har en nordsvensk som går som sällskap och har ett varmblod på foder... men det ska säljas nu så då kommer jag bara ha norsvensken.....

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)