13 december 2010

Funderer och Funderer......



Jag funderer och Funderer hela tiden och tror jag har bestämt mig.. Ska kanske ta ett uppehål av hästar iallefall att ha en egen eller på foder och bara tänka på mig och börja träna upp ryggen och knäna och speciellt min rygg för jag orkar inte mycket med denne rygg.. klarar knappt av att mocka ibland och ibland gör det jätte ont att rida och då kan jag inte konsentrere mig på ridningen och kan inte rida och träna riktigt då blir det bara skritt och det gillar ju inte troy han vill ju springa också.. och jag ska ju börja träna efter nyår och träna 2-3gånger i veckan tror jag och föröka jobba så mycket som möjligt för ibland orkar jag knappt jobba och är helt slut i kroppen av att jag jobbar först och sen till stallet och fixa och rida.. jag orkar knappt städa här hemma och det är inte bra.. jag måste börja tänka på bara mig och så har jag räknat ut att jag inte har råd att ha häst heller ljust nu så då är det nog en bra tanke.. mamma har sakt ganska länga att hon tycker jag ska göra ett uppehål och tänka på jobb m.m. och kunna vara med mina vänner när som hälst och kunna åka bort när som hälst utan att leta någon som kan ta hästen och det är inte det lättaste att hitta.. Det är så klart att jag inte kommer tappa ridningen helt jag kanske kan rida någon av mina vänners hästar eller rida på ridskolan 1 gång i veckan.... Nu ska jag kika lite på på datorn sen lägga mig ska jobba imorgon mellan 8.30-17.00......

2 kommentarer:

  1. Låter som mycket kloka funderingar! =)

    SvaraRadera
  2. Tack syrran<3<3 det blir nog så.. kan ju skaffa en häst senare i framtiden =)

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)