18 september 2010

Hm




Det är mina två älskade tjejer på bilden<3 ( Coco & Vettan ) älskar er och det känns skönt att jag har dig coco hos mig nu när jag har det som jobbigast... Älskar dig vettan och dety kommer jag alltid att göra i hela mitt liv...
Jag har varit sjuk hela veckan nästan och känner mig bara lite piggare än vanligt.. jag vill ju jobba och käna mycket pengar. Ska ju till Stockholm sista November men coco och mamma... det ska bli så himla kul att få komma bort här ifrån lite och tänka på annat...
Ska skriva lite hur det går med Troy nu=)
Det går bättre och bättre med Troy. han sparkar inte lika mycket bakut längre och han börjar gilla att galoppera mer nu utan att sparka bakut=) Han tycker dok att ridplan inte är rolig att vara på när man ska rida dressyr men när det är hoppning tycker han det är riktigt roligt och blir lite pigg och frammåt... Har ett annat bett på han nu när jag rider och det funkar jätte bra.. ska prova hackamor någon dag på han när han är på ett bra humör=) Han har också lärt sig ett trick=) Han kan göra Tack på komandon men han gör det lite för fort men han lär sig så småning om=) Har or dok lite tittig än men de försvinner snart. Och vatten pölar är också farliga tycker han så han försöker gå runt dom i stället men jag vill gå över dom=) Någon dag framöver ska jag hoppa lite med han om plan inte är allt för blöt efter allt regn....


Jo Mitt knä börjar bli mycket bättre ska till doktorn den 23 och då får jag veta vad det är för fel på den=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)