13 september 2010

Älskar Dig<3


Älskar Dig gumman och du kommer alltid att finnas hos mig i evighet. Jag kommer aldrig att glömma dig gumman. Jag kommer alltid tänka på dig. Jag kommer alltid att bli på mind av dig när jag är i köket för det är en bild på dig där och när jag rider ute i skogen kommer jag tänka på dig. Och när jag är i stallet och ser dina saker och din box som du stog i och när jag åker förbi förra stallet i Tulleråsen<3 Jag kommer tända ett ljus för dig varje dag när du har försvunnit från oss:( det kommer säkert bli en jobbig tid för mig då ett tag men jag vet att du kommer få det bra i nagiala och springa på ängarna och leka med andra hästar<3 Älskar Dig du är mitt allt

2 kommentarer:

  1. Men malin då <3 vi kommer alltid att minnas våran älskade sjungarvett<3 jag vet att de är jobbigt men de är bäst så <3 finns gumman <3

    SvaraRadera
  2. Tufft och jobbigt.. Jag försöker redan att förbereda mig för den dag det är "dax" för Kickan.. men HUR förbereder man sig för nått sånt fruktansvärt jobbigt??? Jag avundas dig inte.. Våga sörja och prata mycket om henne tiden efter.. Tänker på er 2! /Alex

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)