8 augusti 2010

Less nu......




Nu är jag riktigt less på mitt onda knä....
Jag vill kunna göra saker utan att få så himla ont som t ex:
1:Gå långa promonader
2:Rida
3:Bada- men det gick ganska bra igår :)
Och sen en massa andra saker.. Orkar inte rabla upp allt..
Jag vill speciellt Rida Troy för det är så kul och det är så mysigt att vara ute i skogen och galoppera på ängarna m.m.

Jag hatar att ha värk i knäna och det är det värsta jag vet.. Jag har värk nästan i hela kroppen men det har jag vant mig vid men knäna är ike kul alls.. Hoppas jag får komma in på sjukhuset snart på magnetröntgen och se om det är något fel på knät som dom tror och sen få komma upp på medicindirekt och se om dom kan hjälpa mig... Jag hoppas hoppas att dom kan de.....

Vill bara berätta att Vettan mår bara bra men har fortfarande värk i ryggen men visar inte så mycket och hon busar i hagen och har det gott.. Ska åka till henne snart och hälsa på :) Saknar henne så himla mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)