3 december 2009

3 December


Är hemma och är magsjuk:( inte kul alls. Jag trodde jag hade blivit bättre men inte då. Fick inte behålla middan:( och så känner jag mig svag till och från. Jag hoppas jag blir frisk till i helgen för helen (kusin) har dansuppvisning och så är det ju marknad på jamtli i helgen med. Jag vill värkligen gå på båda. Kusin är så himla duktig på att dansa också och det är mysigt med julmarknad också. Hoppas hoppas jag blir frisk. Ska ta en dusch senare ikväll och sen lägga mig i sängen och kolla på film. Men vet ej vilken film jag ska se än. Har så många filmer att välja mellan. Idag ska hanna min medryttare ta vettan:) det är tur att jag har henne så någon kan ta vettan när jag ej kan. Nä nu ska jag lägga mig en stund vart jätte trött och svag:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)