26 november 2009

Lördag 26 november


Idag har jag varit på praktiken och det går faktist gått jätte bra utan att jag fortfarande är öm i ryggen sen doktorn tryckte tillbaka alla koter som satt fel:( har idag vart ute och gott med 2 åringen med sadel och träns och först gick jag på ridplanen och han ville busa lite som vanligt och sen efter en kvart gick jag runt anlägningen och sen gick jag ute på vägen lite:) han tyckte det var lite läskigt men han följde med mig som en hund ändå:) sen efter praktiken gick jag lite på stan och kollade lite sen hem och lagade mat och sen städade jag. Jag är nästan klar har bara vardagsrummet kvar men det kan jag ta antingen på lördag eller söndag:) imorgon efter praktiken ska jag vara med sara och coco sen ska jag till sara och äta midda sen ska jag och sara rida på ridplanen:) det ska bli kul att rida nu när det var ett tag sen. Jag har längtat så himla mycket:) god natt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)