12 november 2009

12 November

Vart hemma idag=( Har fått så himla ont i ryggen att jag mår illa och har spyt=( Ska iväg till sjukhuset idag och se vad det kan vara. Hoppas dom hittar något.. Jag missar säkert dansen imorgon för min dumma rygg... Och det är ej så kul att jobba heller när man har så himla ont. Jag måste ju kunna använda min rygg när jag är i ett stall. Man måste kunna mocka rykta he på täcken och ta hovarna på alla hästar och ponnyn. Men det gick knappt igår. Gorde så himla ont.. Jag är så så le på att ha ont i ryggen jämt. Jag får ont när jag bär handväskan och när jag rider.. Hatar det här. Blir så himla arg. Jag vill ju rida och träna min häst. Jag som har kommit så långt.. Kanske blir att jag åker till mamma ikväll i stället om det inte blir något jobb eller dans... Känns nu som om jag ska sluta dansa för får ju så himla ont i ryggen också ändå när vi bygger upp muskler m.m Jag har också gått ner 3kg nu när jag har börjat dansa. Har dansat lite mer än en månad. Så det är ju bra=)
Nu ska jag lägga mig i sängen igen. Börjar göra ont nu igen=( SNYFT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)