20 augusti 2009

mmm


Nu sitter man i stan i lägenheten och ska snart lägga mig.. ska upp tidigt imorgon för simone kommer och sen vid 11 ska jag klippa mig=)=)
Isommar har jag ridit och åter ridit och träffat syrran och kompiasr och så har jag varit på storsjöyran. Där var jag med några vänner: Torsdag:Tina Fredag:Coco och Emma ( Saras syster ) Lördag: Malin & Nicklas & Tina & Rebecka och Coco och emma senare på kvällen.. Hade jätte kul på yran.. Det måste jag göra om..
Idag började skolan i Bollnäs för alla mina vänner som är kvar där.. Jag vill också börja.... Men jag ska ju ner och hälsa på snart som tur var...
Idag har jag hämtat en sadel som jag hoppas passar på vettan annars blir jag tokig...
Jag ska på bio imorgon också ska se Sommar med göran..
Nä nu ska jag gå och lägga mig och läsa Harry Potter och Dödsrelikerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)