23 februari 2009

Måndag


Idag har jag inte gjort så mycket har mäst kollat på tven och spelat guitar hero och så klart varit på datorn... Hade tänkt åka och rida men det blev ej så ska åka dit imorgon istället och då ska mamma hjälpa mig med hatt he ihop min pall som jag inte har gjort än. Har insätt att jag måste göra det. Det är ju mycket lättare att kliva upp på hästen då och man förstör inte ryggen heller på hästen.... Imorgon ska jag träna på halter och skänkelvikningar igen och så volter. Jag ska nog bara köra skrit och trav och kanske en liten galop få se hur mitt knä är... det märker jag när jag börjar och travar...

Det finns inget på tven heller idag som är bra ska kanske kolla på en film istället. få ser hur det blir.. snart ska man äta också=) är lite hungrig nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)