8 februari 2009


Idag har jag varit till stallet och fixat och dona och så klart har jag ridit men red kanske i 40minuter... det var ganska skönt men jag hade jätte svårt att komma upp.. Vart lite ireterad på mig själv... sen har jag inte gjort så mycket än att varit där och ätit frukost och midda... Jag ska vell snart hoppa in i durchen tror jag..
Jag ska kolla på Beck ikväll innan jag lägger mig.. Och jag fick veta av mamma att jag slipper åka med taxin imorgon för hon ska ta med egen bil=) då vart jag glad... Kanske kan sova lite längre än vanligt... men jag kommer nog att sova i tåget ner till Sundsvall och sen komer jag nog att vara vaken..... Nä nu ska jag gå... Iveckan har jag ridning det kanske blir kul har en ridlärare som jag ej gillar och kommer ej överäns med.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)