2 januari 2009

Underbar dag



Idag har jag inte gjort så mycket har städat m.m. och vid 3 kom Malin och Nicklas och hälsade på mig. Det var jätte kul för jag har inte träffat Malin sen i sommras när hon flytta till dalarna. Vi satt och prata om allt i köket sen ringde vi och beställde pizza och sen åt vi och pratade mer om allt som har hänt. Sen gick vi in till vardagsrummet och sjung lite singstar och det var jätte kul. Vi sjung ganska länge sen vid halv 9 så lysnade vi på några låtar som jag sjunger på och kollade på lite bilder. Sen åkte dom hem=(

Imorgon vet jag ej vad jag ska göra ska vell åka till stallet men jag vet ej hur jag ska ta mig hem än=( men det ordnar sig nog annars åker jag inte dit och rider kanske stannar hemma ochså och åker på söndag i stället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)