6 januari 2009

Sjuk

Idag har jag bara legat i soffan och halvsovitmår inte alls bra idag mot vad jag gjorde igår... Jag orkar inte vara försyld hella tiden och vara sjuk stup i ett.. Idag har jag ingen ork i kroppen och orkar nästan inte göra någon ting alls=( inte kul.

Imorgon ska mamma in på sjukhusen på dealysen och då är man hemma själv hella förmiddan och jag vet ej vad jag ska hitta på och göra heller. jag måste till stallet också men det vet jag ej än om jag orkar om jag är så hör imorgon också.... På torsdag ska jag kanske in till stan med mamma. då ska jag på grangården och gå på stan.. Nu kom jag på vad jag ska göra imorgon jag måste tvätta lite kläder innan jag åker ner till bollnäs på måndag.... Nä nu ska jag fråga mamma om vi ska laga mat. Börjar bli hungrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)