18 januari 2009

Helg

Nu är det helg igen men det är söndag hadde inte tid och skriva i går...
Igår var jag till stallet och red en sväng och det gick ganska bra hon var ganska busig och envis. Sen idag red jag kanske 20 minuter sen var jag tvung att hoppa av och spy=( inte alls kul vill inte få någon magsjuka.. Nu mår jag bara illa som en tok och ont i magen så får se om jag åker till skolan till veckan kanske inte är så bra och komma dit och ha magsjuka.....

Iveckan hade vi ridning och det var ganska kul jag lärde mig skit mycket som jag ska lära vettan.. Vi hade hoppning på torsdagen och dressyr på tisdagen och på onsdagen så hade vi stuts hinder m.m. jag red Jack och han är underbar att rida är nästan som vettan..... Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)