14 december 2008

Söndag

Nu är det söndag och det är skola imorgon och jag går bara 4dar och sen är det jul lov jippi=) Jag ska försöka hitta mig någon stans att klippa mig innan helgen så hoppas det finns tid någon stans. Ska kolla lite på internet på ett ställe där jag har klippt mig förut men om dom inte har någon tid så får jag leta mig någon annan stans.

Idag har jag varit till stan med mamma igen. Vi lämnade in bilen och sen tog vi bussen in till stan men före vi lämnade bilen var på på öb och där hittade jag ett täcke till vettan för 49kr och sen gick vi till granngården och där köpte jag musli sen åkte vi och lämnade bilen.. På stan hittade jag 2 julklappar till malin & Nicklas och till pappa så nu är det bara till kusinerna men de hittar jag säkert på något.. Vet ungefär vad jag ska köpa så det ska jag göra till helgen...
Nä nu ska jag lägga mig tror jag ska upp vid 6 imorgon och göra mig i ordning och äta frukost sen åka till stan och kliva på tåget....

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)