27 december 2008

27 December

Hejsan igen!!
Idag har man sovit till nio sen kollade jag på film i mitt rum orkade ej kliva upp. Sen när sara skrev till mig så klav jag upp för då var jag tvungen att fråga mamma och hon kunde köra mig till stallet. Sara skule med och rida och hon skulle rida på blanken och jag så klart på min älskling.... Det var en underbar tur och sara tyckte det var kul. Med det var ju alla hästarna så klart. Vettan var lika duktig idag som igår så imorgon ska hon få stå har kört lite hårt 2dar nu så hon är nog trött imorgon plus att jag har fått så jävla ont i ryggen igen vet ej varfär. Har skit ont på vänster sida undra om jag får sova något i natt för ryggen men det hoppas jag. Imorgon vet jag ej vad jag ska göra ska nog tvätta lite och kanske städa om min rygg inte gör så jävla ont. Hatar min rygg varför ska den krångla hela tiden....

Nu vill jag bara att dagarna ska gå sakta för jag vill värkligen inte sluta i Bollnäs jag mår så jävla bra där nere och här uppe blir jag hängig och sur men jag vet ej varför.. Jag hoppas jag får en lägenhet snart så jag får bo själv och göra hur jag vill och utan att någon ska tjafsa med mig eller bli sur för ingenting som vissa blir säger inte vilka... Dom är ganska många..... ska gå nu ska vell lägga mig snart tror jag är skit trött som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)