6 november 2008

JAAAAA


Ja jag har hittat henne. Nu vet jag att hon har det jätte bra och mår bra.. Hon har fått ett föl i år och han mår jätte bra och Deniz busar och springer i hagen och har kul.. Hon hade lite problem med juvrerna men det vart bra till slut=) Jag ska nog åka och hälsa på henne när jag ska till Malin och Nicklas och det ska bli kul men jag vet ej när jag ska åka till malin och Nicklas... Gud vad glad jag vart när jag fick ett mail från din ägare och sa att du stog hos henne... Jag vart faktist lite tårögd när jag såg din bild på Deniz. Jag fattar inte än varför jag inte fick ha henne jag som ville köra dig m.m.Men de fick jag ej. Jag sa t ex att jag kunde köpa henne för mina egna pengar men nej nej de fick jag ej.. Jag vet vart Bring Me Glory står också och hur hon har det. Hon har det jätte bra mot vad hon hade innan.. Hon mådde bra när jag var ägare till henne men jag sålde henne till min halv syster Liselott och sen köpte hon en ny sadel till henne och när hon red Glory med de sadeln så kastade hon av alla m.m. men nu när den här tjejen i stan har henne så fick hon rida utan sadel i ett halvår och sen fick hon ta dit en tjej som hittade en sadel som passade pärfekt på henne. Glory fick ont av sadeln Liselott hade köpt till henne och jag fattar ej varför hon köpte en ny för sadeln hon hade inan var perfäkt och skön att rida i... Och jag ska hälsa på henne med någon dag..... Jag ska hålla kontakten med båda hur läne som hälst och ingen kan stoppa mig att inte skriva eller ringa till dom......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)