11 oktober 2008

Lördag



Idag är det lördag och idag har jag tagit det lungt till 2 sen åkte vi på affären sen åkte jag till stallet och red en sväng. Men först så pratade jag lite med Marit sen så gick jag och hämtade Vettan och ställde henne i boxen så hon fick göra ifrån sog och äta lite. SEn kom det en tjej och frågade efter ägaren till stallet. Hon hade en häst så hon letade efter stallplats. Men jag hoppas inte hon ska ha den hos leif. Det blir så mycket hästar plus att vettan måste nog byta box då=)

Nu är jag själv hemma för mamma jobbar natt=( men jag ska vell bara kolla på tven och vara på datorn och vattna blommorna... Imorgon ska jag rida igen=) Jag vet ej hur jag ska ta mig till stan på måndag på morgonen för mamma jobbar natt. Jag kanske får byta biljet och åka vid 5 på eftermiddan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)