4 oktober 2008

hihi

Idag är det Lördag och jag har vart på skolan iveckan och det var kul att komma tillbaka dit. Har saktat vännerna. Jag och sara har varit med Pia den här veckan som var och vi har kört hennes hästar och det var kul=) och vi har kollat på henne när hon körde snabbträning på banan på travet och vi tog tid på henne och hon körde fortare i andra varvet en första som hon sa=) och det har regnat hela veckan=( till veckan ska vi ha hund och vara med dom=) har inte varit hos dom på länge nu. Så det ska bli kul. Det blir bara jag och sara då för dom andra i gruppen är på praktik. men i kärn så är det bara bettan men hon ska vara med oss så ska vi vara med henne sen på kärn.. Imorgon ska jag kanske rida det bror på vilket väder det är om det inte regnar mycket och snöar..... Va till stan idag med mamma och pernilla och lena en kompis till pernilla. Hittade ett par byxor och snoddar. det behövde jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)