30 augusti 2008

Red!!!



Idag har jag sovit till 12 och det var skönt. Jag har varit till affären och hadlat med mamma och jag har varit och ridit en sväng.. Det gick jätte bra. Jag och Sjungarvett hade jätte kul. Vi hoppade lite för första gången och det tyckte hon var jätte kul. Hon hade svansen uppe i vädret och bockade lite med mig. HAHA. Nu ikväll ska jag bara mysa lite framför tven och äta lite godis=) Och imorgon ska jag också rida tror jag och kanske göra samma sak=) Och Happy är hemma nu och han vart glad när jag kom och hälsade på han=) Nu om en vecka fyller mamma år då blir hon 50år=) Men det blir ingen fest=( Nu till veckan ska man ha trav. Ska bli kul att träffa alla ponnyn=) Och det var ett tag sen man körde häst. Jag fick veta idag av Leif att Röja var jätte duktig idag på travet när han tränade. Och sen sa han att jag fick köra henne om jag ville och han sa att hon var jätte snäll att köra=) då ska jag göra det någon gång=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)